Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Frida Skoglund - 26 augusti 2010 12:19

Jahapp, då har sjukan slagit sig ut mer eller mindre på mig också då - tack lillebror. Han har säkert sprungit och druckit i mitt glas som han alltid brukar göra, och han vet ju kanske inte att han inte bör göra det då han är sjuk. Men det är sånt som händer, var ju ändå inställd på det så det gör mig ingenting. Har feber, är kallsvettig som tusan, hosta, täppt i näsan, tjock i halsen och spräng huvudvärk som är på väg att släppa tack vare älskade alvedon. Så det blir ingen föräldrautbildning för min del idag heller, så jäkla surt när jag såg fram emot det. Men får ta igen den här dagen på föräldrautbildningen och gå på den här en annan gång. 


Ska ta mig en lång kalldusch som kommer sluta i värme möjligtvis. Sen ska jag bara ta det lugnt och se om man är piggare tills imorgon så man får ta sitt feta arsle till jysk och kolla på möblerna, ta kort och visa för Philip också. Men nog om detta sjukande, allt är i sin ordning annars så det är huvudsaken och snart händer det massa roligt i detta liv. 


Nej jag har faktiskt inget annat att skriva om, har ingenting alls att skriva om så..


  


Ovido - Quiz & Flashcards