Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Why?..

Av Frida Skoglund - 3 augusti 2010 14:07

Varför ska jag alltid bli tillsagd vad som är rätt och fel?
Varför ska jag bli behandlad som om jag vore blind, och inte visste vad som väntade vid nästan hörn?


Jag vet vad jag gör, vad jag har gjort, vad jag inte gör och inte har gjort. Jag vet att jag gjort både fel och rätt, men det är min ensak och det är det som bara jag kan stå för. Jag springer inte och gömmer mig för sanningen eller för de saker jag tidigare gjort, nej jag tänker vara ärlig och säga så som det är - precis så som det är.


Jag ser vad den där personen gjort, jag är inte blind och jag vet att det inte blir någon förändring. Men du ska inte komma och säga något till mig, när du har själv haft det så mycket värre. Inte ens öppna din mun och säga ett ord utav det, aldrig i livet. Det är en viss åldersskillnad också mellan, säger det dig någonting?


   

 
 
Ingen bild

Pappa

3 augusti 2010 14:13

Jag är på din sida till 110 % .
Puss och kram!

 
aamici

aamici

3 augusti 2010 14:58

Jättefin blogg, och bra skrivet! snälla kommentera våran blogg vi får inga kommentarer och du är den sista vi ber , snälla !
två sekunder av ditt liv kan du väll slösa ?
snälla!
kram / aamici

http://www.aamici.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

3 augusti 2010 15:18

Jo jag förstår hur du menar. Det finns olika mammor, de som dricker med sina barn, droger allt möjligt men anser att det är inte fel. Men jag tycker att det är ett stort fel. Vad ger det ut för signaler till barnen igentligen att det är okej och gör så?? Sedan finns det dem som gör allt för sina barn precis som du säger, åldern spelar ingen roll det är ju mer personen och hur den är som mamma. Och ärligt talat när man läser din blogg så verkar du vara en klok tjej du kommer säkert att bli en bra mamma :)
Ja ultraljudet gick jättebra. Och jag fick äntligen ett datum 7 januari så kommer min lilla bebis. Hon var inte riktigt säker men man såg ingen snoppe iaf hehe. Kan vara både och men jag tittade och tittade jag såg inte heller en snoppe så kanske är det en liten flicka därinne :)men bebisen var frisk och sparkade för fullt :)
Läste att du fick lägenheten, vad kul :)

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards