Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Lite lätt patetiskt.

Av Frida Skoglund - 7 augusti 2010 19:49

Man försöker finnas där för folk, ställa upp, ge nya chanser och verkligen visa att man bryr sig.. Men det lägger dom inte märke till, dom vänder istället ryggen till och man blir anklagad för saker som inte ens stämmer? Dom anklagar innan dom hör efter, bör det inte vara tvärtom? Jag förstår verkligen ingenting vad som händer, när dom har lite alkohol i kroppen så kan dom vara hur snäll, go, social och visa så mycket omtanke. Men när dom är nykter så blir som "sig själv" igen, och inte bryr sig ett shit längre. Börjar bli så less på alltid vara den som försöker hålla i relationen till vänner, när det alltid är en själv som får höra av sig och försöka ses. Så bestäms det att man ska ses, men så hör dom inte av sig och är med andra istället - utan att säga något. Är det så mycket min vänskap till andra betyder för dom? Eller är jag så jäkla pinsam att visas med, vad är det frågan om?


Det spelar mig ingen roll hur jäkla idiotiska dom är mot mig, jag kommer ändå alltid finnas bakom deras rygg och ställa upp om det är något. Eller, det var så hittills och nu är jag less på även det. Att ställa upp för folk som inte visar någon tacksamhet, som bara skiter i när jag kanske behöver deras stöd och en axel? Näe, istället bryr dom sig inte. Jag har visst fåtal vänner som alltid ställer upp och finns där & jag hoppas verkligen att ni vet vilka ni är och att jag alltid kommer göra lika för er. 


Sen, lägg er inte i mitt liv längre heller. Speciellt inte ni som inte känner mig och kommer med jävla dum kommentarer hela tiden och tror ni vet precis hur läget ligger till. Men sorry, det är raka motsatsen! Så även ni, ta reda på saker och ting innan ni öppnar er käft. Och till er så kallade vänner som inte bryr er, kom inte och säg vad jag ska göra och inte göra en enda jävla gång till.


  

 
 
Emelie

Emelie

7 augusti 2010 21:52

Ja verkligen frågan är hur jag kunde få en sådan fin dotter. Jag ha haft en väldigt otur i mitt liv förutom min familj. Båda mina barn är helt underbara. Liam min son, han är världens goaste pojk. Det är det som skiljer mina barn åt rätt mkt, visst Lizette kan väl pussas och kramas så men Liam han är en riktigt liten kelgris, han ska alltid kelas o pussas och kramas. Varje morgon kommer han till mig i sängen och kryper o pussa en och säger jag älskar dig jättemkt mamma. Ska alltid hjälpa till med allt, städa och så. Mammas lilla hjälpreda hehe :) Lizette städar men man få tjata en extra gång :) Okej, ja han låter verkligen som han verkligen vill detta. Hoppas att det kommer gå bra med allt. Hur känner du inför förlossningen ?? Lite rädd kanske?? Dum fråga det är ju alla kvinnor. Att man är lite orolig för det.

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Jennifer

Jennifer

7 augusti 2010 23:35

känner igen en kompis till mig där , hon sa att hon fanns där för mig. Men så fort jag inte var i närheten snackade hon skit om mig sen ville inte vara min vän men nu är hon det..är så trött på sånt tjafs. De finns nog bara en till mig som jag litar på allra mest.

http://jenniferjarlestal.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards