Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Haha...

Av Frida Skoglund - 11 augusti 2010 14:31

Haha jag kan inte annat än att bara skratta åt mig själv och allt. Låg i natt och hade säkert ont på alla ställen, värken i knäna har också kommit tillbaka och helt underbart är det. Idag hade jag nästan inge ont alls, tills jag kom fram till farfar och nu kan jag inte lyfta eller röra ena benet utan att få en för jäkla ont och ja jag tycker det är så roligt ändå. Känner att jag skrivit mycket om att ha ont och det kanske ser ut som att jag klagar, men icke det är ju lätt värt det sen när liten är ute bland oss! Skulle inte heller vilja sluta vara gravid pga värk, det är mysigt ändå och något underbart.


Ska snart lägga mig och kolla på one tree hill och hoppas på att allt släpper förr eller senare! Först ska jag äta något, fick inte i mig mycket hos farfar och farmor!..


  

 
 
Beatrice

Beatrice

11 augusti 2010 14:39

Varför skriver du hela tiden att du har ont då? Vi alla vet att en graviditet inte är smärtfri nu för du har skrivit om hur ont det gör från dag 1. :s T.om skriver ett helt inlägg om det :S

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Beatrice

Beatrice

11 augusti 2010 15:25

Yeye visst frida tycker att det står nånting typ varje dag om hur synd det är om dig o hur ont du har. Ja frida du av någon är väldigt duktig på skitsnack tänk om dina läsare visste hur du var irl då skulle ingen läsa alltså så jävla falsk. Du skriver inlägg om personer (troligtvis mig) som handlar om dig själv hela tiden! Jag är trött på att du skriver om mig varje dag i din blogg sluta upp med det för det kan jag anmäla dig för, och försök inte att kom o säg att det inte handlar om mig för sååå jävla dum är jag inte.

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

11 augusti 2010 15:33

Du kan inte anmäla någon för att du TROR att hon skriver om dig fattar du väl!!! Om Frida skriver om sin vardag så är det klart att hon skriver om att hon har ont eftersom hon har det för det mesta och om det stör dig så jävla mycket så kanske du ska sluta läsa hennes blogg? Det är ju inte direkt så att hon tvingar dig att läsa...

http://sarawestelius.bloggsida.se

 
Sara

Sara

11 augusti 2010 15:35

Och så ÄKTA Bollnäsbo du är Bea "det kan jag anmäla dig för" Gooolare har inga polare!

http://sarawestelius.bloggsida.se

 
Cecilia

Cecilia

11 augusti 2010 18:21

Det är klart att det gör ont att vara gravid och hon har väl rätt att skriva om det?
Sen skriver hon även att hon inte klagar för att det är värt det.
Jag känner inte Frida, men kollar hennes blogg ofta. Hon verkar ju superlycklig över sin lilla flicka i magen och det ska inte ni ta ifrån henne. Det är bara löjligt att ens komma med såna kommentarer. Låt henne vara och njuta av sin graviditet. Trots smärtor och annat - det kommer ju ett nytt liv till världen i slutändan

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

11 augusti 2010 18:32

Sv: Japp, men jag håller med dig.
Det ÄR ju din vardag.
Jag skriver ju om min, och även om jag har ont och så. Gillar folk det inte så ska dom inte heller läsa. Stå på dig i alla fall.
Du ska skriva om vad du vill.
Och det kan ju vara intressant för vissa att veta var det gör ont och så när man är gravid om man inte varit det själv :)

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emelie Frisk

11 augusti 2010 19:51

Förstår att du har ont Frida :/ Finns nog ingen som slipper ha det jobbigt under graviditeten.. Och alla upplever såklart smärtor olika, och skriver du en blogg om din vardag är det klart att det blir mycket om att du har ont, om du har det :) Tycker detta inte är an anledning till att bråka flickor :) Ni som varit så nära ^^. Kram Emelie

 
Frida

Frida

11 augusti 2010 20:04

Emelie: Nej men jag menar inte att klaga över graviditeten, för jag tycker inte heller att jag klagar? Jag tycker det är riktigt roligt om man tänker efter, hur ont man kan ha och hur lite man kan göra osv.. Men det är ju värt det och jag kan ha så här ont under hela graviditeten bara jag får mitt barn som är friskt så! :P

http://theresafridaskoglund.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

11 augusti 2010 21:36

Självklart ska du skriva att du har ont om du har det, vad patetiskt. ingen har tvingat henne att läsa din blogg, hon kan ge fan i det om hon inte gillar det. Jag tycker det är bra att du visar dina känslor och allting, stå på dig !
Och jag vet hur du är i verkligheten, en riktigt go och glad tjej !

http://annikastromberg.blogg.se

 
Ingen bild

Emelie Frisk

12 augusti 2010 13:07

Klart du inte klagar, det är jobbigt att vara gravid :p hehe. Vi som läser din blogg, läser om din vardag, och då också såklart om hur du upplever graviditeten :) Det är inte alls att klaga, det är att berätta hur det är för dig :) Tycker jag då :D

 
Frida

Frida

12 augusti 2010 13:51

Ja du Emelie. Skrev ju till och med i inlägget att jag INTE klagar men men, får väl läsa hur hon vill helt enkelt :).. Jag håller helt med dig i alla fall! :)

http://theresafridaskoglund.bloggplatsen.se

 
Beatrice

Beatrice

12 augusti 2010 17:47

Du som tyckte jag var så omogen som kommenterade det jag tyckte i din blogg. Hur mogna är ni då som nu sitter och har en konversation om mig? Haha och Sara du behöver fan inte ens lägga dig i du har ingen aning om vad som hänt innan och varför jag tycker och tänker som jag gör!

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

12 augusti 2010 23:08

Jag träffar Frida irl och jag läser ändå hennes blogg typ varje dag så fattar inte vad du menar bea.

http://mylifeinnorrland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards