Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Nära!.

Av Frida Skoglund - 11 augusti 2010 18:16

Har suttit och kollat på ikeas hemsida och skrivit ner priser på allt som vi ska ha till lägenheten. Vet inte hur mycket pengar det kommer att bli men tog det billigste på såna här små saker man har i köket som stekpannor och sånt där tjafs. Det börjar ju verkligen närma sig nu och nu är det bara att handla och "slänga in" i lägenheten och fixa till om några få veckor sen är det bara att bosätta sig där tills vidare. Något som jag verkligen ser fram emot också för den delen. 


Ska snart ta och äta lite också bara illamåendet har lagt sig lite så man får ner maten i alla fall. Men det är snart för det är så det känns i alla fall! Ska också om någon dag eller några dagar handla lite mer kläder till lillan. Var inte så mycket av varje storlek så ska handla sönder mig på det och även handla present till Philip så fort pengarna ramlat in på kontot. 


  

 
 
Annika

Annika

11 augusti 2010 21:49

Ja men gud det har ju alla varit, har själv varit sån, tex tiden på gärdet. men nu har man växt upp och insett hur livet ska gå till.
Ja men gud ja, märks verkligen att du har blivit en mycket bättre person, även fast du inte var dålig förr. Stå på dig, allt är ju bara skitsnack ändå :) du kommer bli en bra mamma, det vet alla ! En del är bara avundsjuka bara för att du har det så bra :)

http://annikastromberg.blogg.se

 
Ingen bild

Anja

11 augusti 2010 22:55

Tänk bara på att inte bomba sönder med kläder i dom minsta stolekarna eftersom dom växer ur så fort. :)

 
peggy

peggy

12 augusti 2010 00:13

håller med hon över,tror du kommer bli en riktigt bra mamma sjukt fin blogg med(: kommentera gärna min frågestund så hade varit bäst(:

http://rosasocker.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards