Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Roooolig dag....

Av Frida Skoglund - 13 augusti 2010 10:59

Märks vilken dag det är idag i alla fall, blää på allt och lite till kan jag tycka. Möts av världens sämsta nyheter när man vaknar upp och man börjar ju fundera om en del personer inte ser verkligheten och är totalt blind. Men det kan det inte heller vara efter alla gånger man sagt till.. 


Och jag trodde på dina ord och jag fick tillbaka en del utav mitt förtroende för dig igen, men det ska du självklart svika på bara någon dag? Är det verkligen värt allt det här, att det ska gå tillbaka som förut och kontakten är helt borta? Jag trodde faktiskt att det skulle bli en stor ändring nu med tanke på hur du betedde dig & alla dina ord, men tydligen så möttes jag av sanningen ännu en gång och fick den där smällen tillbaka igen. Men då vet ju jag också att det inte finns något att ändra på, tråkigt med sant.


Ja jag har en sån där piss dag som det kanske märks och vet inte vad som kan få mig på bättre humör heller faktiskt. Men det är väl sånt som märks senare mot dagen också iofs, för jag kan inte heller se in i framtiden.. 


Trött på alla falska personer som låtsas som ingenting och lägger allt på en annan för att dom tror att dom pratar för att dom själv sjunkit så pass långt ner. Vill inte ha något med någon utav er och göra nu eller sen. Det går till en viss gräns och den gränsen har ni verkligen gått förbi för längesen, bara jag som vägrade att inse det tidigare. Men nu ser jag verkligen hur ni är när ni är er själva så. I'm done..


  

 
 
Nina

Nina

13 augusti 2010 13:46

Tyvärr kommer det alltid att finnas rubbade människor. Det är bara att lägga de bakom sig och inte slösa sin energi på de. Inte svara när de hör av sig. Alla har vi liknande erfarenheter av sånt. Bry dig inte om personen i fråga, så kanske personen får sig en tankeställare om något år eller så.

http://www.rosentjejen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards