Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Nu räcker det.

Av Frida Skoglund - 19 augusti 2010 15:20

Det räcker nu, jag har inte min blogg för att man ska sitta och bråka på den över kommentarer, för att vissa ska leka änglar som om ingenting hänt. Men vafan, folk kan väl ändras också är det svårt att förstå det? Säg inte att jag inte är mig själv i min blogg, när det är det jag är och bara för att jag är annorlunda mot dig betyder inte det att det är hela min personlighet. Nej, folk blir väl behandlad olika och så har det typ alltid varit tycker jag. Jag har blivit behandlat olika för att du tyckte om dina andra vänner, det sa du själv med dina egna ord så kom inte och säg att det bara är jag som gör fel och säger fel saker när du gör precis lika själv. Sjunker till samma låga nivå, gång på gång. Ingen av oss är perfekta små änglar, men betyder det att jag försöker vara någon jag inte är i bloggen? Nix verkligen inte, jag vet nog bäst själv hur jag är som person. Som sagt, nu är det slut på massa jävla skit här i bloggen ta det på annat håll istället för nu skiter jag i det här. Sluta, eller så lägger jag ner hela skiten ärligt talat. 


Bara för att man ska gå i skolan för att man ska få en bra framtid fast man har barn, jag ser inget oroväckande i det om man säger så. Skit samma, nog om det hej svejs.


  

 
 
Emelie

Emelie

19 augusti 2010 15:38

okej, då är han 1 år äldre än min son. Härlig ålder, och så var vi ju lite trots me hehe :) Ha du fler syskon el?? Tack så mkt. Tog dem idag som ett litet minne ifrån Lizettes första skoldag :)

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

19 augusti 2010 15:39

Om man få fråga så ha jag märkt i din blogg att det är någon som jävlas med dig, en gammal kompis eller??

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

19 augusti 2010 15:44

nejdå frida, det finns fler som inte har det.
dock var dom filmerna sjukt bra och inte alls som jag trodde dom skulle vara :)

http://annikastromberg.blogg.se

Frida Skoglund

19 augusti 2010 15:45

Hehe, vilken tur ;)

 
amandah

amandah

19 augusti 2010 17:09

Jag tycker att det är bra att man vill gå i skolan ändå fast man har barn, klarar man av det så tidigt som möjligt är det bra. Det betyder ju bara att man vill kunna få ett jobb och göra allt för sin lilla. :)

http://amandahlouisepiispanen.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

19 augusti 2010 17:46

Ja det tycker jag också! :)

 
Emelie

Emelie

19 augusti 2010 17:28

Okej, den personen är säkert bara avundsjuk. Det brukar vara så när personer ha problem med en eller vad man ska säga. :)

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Alli

Alli

19 augusti 2010 17:43

va fiin blogg kika gärna in på min!

http://www.sokawaii.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

19 augusti 2010 17:59

Jag har ju inte läst det andra, men jag tycker att det låter klokt att vilja/välja utbildning. Det visar ju bara att du tar ansvar för dig och din familj. Stå på dig och lycka till!

http://elisannw.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

19 augusti 2010 18:05

Ja det gör ju faktiskt det, det är ju lika mycket mitt ansvar som Philips ansvar. Det är inte bara han som ska gå i skolan, få utbildning, jobb och försörja alla oss. Det skulle jag inte heller tillåta! Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards