Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Massa massa massa.

Av Frida Skoglund - 24 augusti 2010 15:12

Skit jäkla ont i huvudet och jag har bara legat i sängen ändå och försökt vilat bort det mesta, men icke sa nicke det tänker då inte ge sig - inte en på ett tag. Får väl bli så illa tvungen att ta mig en alvedon då i värsta fall, hoppas bara inte att min lilla lillebror har fått för sig att smitta ner mig. Känns inte så roligt då det är Philips födelsedag nästa vecka och flytt. Det brukar ju ta ett litet tag innan förkylning "slår ut" också, i alla fall i min lilla/stora värld. 


Verkar som att dom ska åka iväg imorgon, mamma och dom här som bor här också. Känns ju roligt att dom åker iväg när man bor här en liten vecka till, men men det är hennes val. Surt att inte kunna göra det bästa av sista tiden med sin mamma och lillebror som man inte kommer träffa nästan alls sen när vi har flyttat. Men min syster kanske kommer hit och gör mig sällskap, "bjöd" in henne till hennes mammas hus och sa att hon fick vara här med mig.. Men ska ringa henne lite senare efter fyra tiden då hon slutat jobbat och höra efter lite mer, sen vet man aldrig med dom här heller dom säger så mycket men det händer knappt något.


Är bara 39 dagar kvar nu också till bf, trevligt sörrunini snart så händer det mer grejer i våran värld! Skönt som tusan att saker och ting löst till sig och att det blev som man hoppades, brukar ju kunna köra till sig men icke det gick fin fint alltihop! Så glad är jag över det också så jag vet inte var jag ska ta vägen, åh jag kan nästan börja små grina och börja hoppa och jag kan inte beskriva min lycka. Så nu är jag snäll och delar min lycka med er som jag delar hela mitt liv med er, min vardag och allting. Vart har ni försvunnit btw, hörs ingenting här på bloggen tycker jag så nu får ni vara gulliga och göra mig ännu gladare, he he he..  


  

  

 
 
Emelie

Emelie

24 augusti 2010 18:37

ja precis. Det kommer det o göra. :)

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

24 augusti 2010 19:46

Ta panodil eller alvedon direkt du har ont i huvudet! Jag vet i början av min gravv försökte jag undvika hela tiden att ta panodil, men min mvc läkare sa åt mig att har jag ont i huvudet ska jag ta full dos panodil på en gång. Hon sa att det är inte farligt för barnet eftersom att man ger panodil åt den när den kommit. Så du behöver inte vara rädd för de, bättre att du tar den i tid istället för att gå och ha ont i huvudet flera timmar :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

24 augusti 2010 20:40

Ja det är sant, men jag vill inte ta för ofta för det är ju inte heller bra! Det börjar små släppa nu så här mot kvällen, haha.. Men ska tänka på det nästa gång :)..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards