Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Frida Skoglund - 3 september 2010 19:03

Har dammat av i lägenheten, tvättat två maskiner, diskat så nu är det bara att dammsuga som är kvar. Pappa har skruvat ihop de sista 3 stolarna och sprungit upp och ner i förrådet och dumpat massa kartonger där nere, så nu känns det mer hemma och mycket mer trevligt! Ska som sagt när som helst ta igång med dammsugningen innan orken är borta, känner hur den glider ur händerna på mig. Sen ska jag ha på sånt där lakan på täcket så att pappsen har något över sig i natt då han ska sova, sen ska vi på ett eller annat sätt försöka få igång alla kanaler på tvn så jag bara har ettan, tvåan, fyran, sexan och barnkanalen.. Ska ju egentligen ha många fler eftersom jag har ett kort i tvn så behöver ju ingen boxer eller så, jaja vi får väl se om vi lyckas eller inte!


Men nu måste jag dammsuga så det blir gjort, kanske kommer något inlägg senare eller inte det är sådant som visar sig.


 

Av Frida Skoglund - 3 september 2010 10:02

Har nyss vaknat och nu är intenet fixat! Jäkla glad jag är nu då, hade inga förväntningar på att det skulle vara klart eftersom det brukar alltid krångla när det gäller mig. Men inte den här gången inte! Sen skulle mamma titta in med den där antennen, sen ska jag till ica och köpa glödlampor, sen ska jag hämta pappsen på station! En super bra dag med andra ord, får även pussa på min lilla Johannes en sväng också så som jag längtat efter honom!


Men nu ska jag äta frukost och lite sånt där, kika lite one tree hill sen ska jag sopa på golvena och duscha m.m


 

Ovido - Quiz & Flashcards