Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Frida Skoglund - 20 september 2010 20:15

Har ju en så kallad blogg jag också, tanken bara slog mig nyss att jag inte hade skrivit något idag och jag som lovade bild och det ena med det andra igår. Men det är inte alltid som man kan komma ihåg allt heller, right? Så imorgon får det bli, om jag nu skulle ha ett bättre minne då vill säga. Ska kolla på film och ta det lugnt som tusan ikväll tror jag, har ju hänt lite små saker nu inom i kroppen så man kanske ska ta det lilla lugna vem vet? Vi får väl se, stod ju i "veckobrevet" som jag får på söndagar inom graviditeten, att man skulle vila mycket så jag får väl lyssna på det då. Som om jag inte redan gör det hela tiden ändå? Johodå, men nu har jag ju en anledning till att komma med den ursäkten - hehe..


Ska väl kanske röja undan lite innan jag vilar iofs, ser inte okej ut på mitt bord här i vardagsrummet fast det är egentligen inte mycket saker där men ändå en jäkla röra. Jäkla petig man blir när man flyttar själv, får panik för minsta lilla men ändå så finns inte alltid orken där. Sen om jag har ont eller inte imorgon, så ska jag städa! Punkt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards