Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Frida Skoglund - 7 september 2010 17:11

Sitter här och lyssnar på massa musik, skit bra musik också för den delen - tufft. Ska väl snart ta mig i kragen och faktiskt göra mig i ordning (?), ja jo jag kände för det idag då det var flera månader sen sist faktiskt tror jag.. Veckor i alla fall om man ska vara lite mer exakt utav sig, jaja hur som helst så ska jag väl försöka göra mig lite i ordning för jag har tänkt gjort det flera gånger och skrivit det här men det har aldrig blivit av. Sen ska jag försöka få tag i pappsen och se om han ska jobba eller inte, om han kommer upp eller inte. Tror även att grannen skulle kika in en snabbis på en fika, men det är väl sånt som märks det också! Hur som helst, så ska jag väl ta tag i mitt. Måste hänga upp tvätten också annars glömmer jag väl den så ligger den där och möglar - ogilla. Jag förstår mig inte på den här förbannade lägenheten, jag städade från topp till tå idag och ändå är det redan damm!? Aja, får väl städa IGEN då...


"I drive all night just to see your face, the way you touch the way you taste.
Even if only for a day, I'll come back to you someday..
"


 

Av Frida Skoglund - 7 september 2010 12:34

Usch vad seg jag är idag, känner mig ändå lite bättre än vad jag gjorde igår fast ändå inte. Har super ont i magen idag också, det var ju inte igår om man säger så. Sen är jag skapligt less och irriterad med av någon knenpig anledning, eller varför vet jag ju - svin. Men det är sånt man får stå ut med det också men jag förstår ändå inte varför det ska vara så svårt jämt, för vissa att förstå och inse och bara hålla sig till en sak istället för att lura in en i något skit och må piss över det senare i livet. Men det är väl alltid någon som måste drabbas antar jag, så man får väl bita ihop och hålla fingrarna i styr.


Senare eller snart när vet jag inte så ska i alla fall mamma komma med dammsugare och mopp m.m så jag kan städa lite här. Ska väl packa diskmaskinen nu först och sånt där, den blir aldrig riktigt full när jag ska diska men det beror ju på att jag är ju ändå den enda som bor här så det finns inte alltid så jätte mycket att diska. Men ändå är det alltid nästan slut på glas och tallrikar när diskmaskinen ska göra sitt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards