Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Frida Skoglund - 16 september 2010 14:46

Dagen började dåligt, men den blev så mycket bättre när Elin och Josefine kom över och hälsade. En del prat, fika och sånt där - alltid lika härligt. Är så glad och tacksam för de personer jag har i mitt liv, jag vet inte hur jag ska kunna visa det men jag är verkligen det. Snart kommer farmor, farfar och farbror över med en tårta som jag absolut sa igår att jag skulle ha! Så nu har dom varit bäst och fixat det. Telefonen har ringt idag också hela dagen, har nog inte hunnit avsluta något samtal förutom att någon annan ringer och jag byter till det samtalet, sen ringer någon så jag får byta igen. Ja, full rulle helt enkelt! Jag hoppas på ett bra slut ikväll, vad jag hört så låter det som att det kommer bli så - great.


Vet inte vad det är för mening med att fylla arton, för mig blir det ju inte direkt annorlunda men kan tänka mig att det är det för dom andra. Jag har aldrig varit en fan av mina egna födelsedagar, och allt jag önskar mig är en bra dag - det har alltid varit en för hög önskan. Ja, mina födelsedagar har nästan alltid börjat i kaos eller slutat i kaos. Men den här verkar som sagt få sig ett bra slut!


Nu ska jag fortsätta kika runt lite, innan farmor och dom kommer!


 

Ovido - Quiz & Flashcards