Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Frida Skoglund - 8 september 2010 23:05

Har inte hänt så speciellt mycket idag, jag brände sönder en kastrull när jag skulle göra sås - duktig så jag. Kanske inte skulle ha glömt bort den, kanske ska fortsätta göra såserna det sista jag gör i fortsättningen! Fick panik och trodde att jag bränt sönder plattorna för dom var helt svarta, så mamma och Tobbe fick komma hit.. Men det där hade tydligen suttit där hela tiden, så jag lägger inte mycket märke till min lägenhet motför andra tydligen. Fick även dammsugare, sopskyffel och sånt där av farmor och farfar idag också. Det kan ju behövas när man måste städa hela tiden eftersom det drar åt sig så otroligt mycket damm här hemma!


Känns som att jag aldrig kommer att somna ikväll, har för mycket i tankarna och det är allt för lite stök och bök också tycker jag. Så jag får väl spendera halva natten framför datorn och lyssna på massa musik så jag blir trött någon gång, har ju nästan kollat klart på halva säsong 5 också snart så måste nog ändå ta mig till och snåla lite..


Jag har inget att skriva heller, så det här var väl intressant att läsa!   


 

Av Frida Skoglund - 8 september 2010 14:41

Segaste dagen på länge känns det som, vaknade av att Johannas klocka ringde 40 gånger och att hon var uppe och sprang innan hon tog sitt pick & pack till skolan. Sen har jag bara tagit det super duper lugnt, farmor ska komma med massa städgrejer till mig sen som hon så glatt skulle ta sig iväg och köpa! Mamma var nyss hit med one tree hill säsong 5, åh vad överlycklig jag blev för nu slipper jag snåla på avsnitten! Har ju inte hunnit se klart den heller, för min lilla one tree hill period tog slut och nu har jag bara en disc kvar på säsong 4 så den behövdes verkligen!


Ska snart ta och göra lite mat, då jag bara ätit lite frukost sen segat hela dagen. Har jätte svårt att andas också då det trycker i ryggen, bröstet och ilar där också upp till hakan som vanligt. Nä nu ska jag bädda in soffan igen så det inte ser ut som en jäkla håla så som det gör nu, sen börja plocka en massa i köket där det inte ser så vackert ut!


 

Ovido - Quiz & Flashcards