Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Frida Skoglund - 6 september 2010 18:25

Johannes och mormor har åkt hem för en bra stund sen, så kom farfar och farmor förbi och lämnade nässpray och 200kr halebop så jag kunde få mig en slant på mobilen. Ja, det kan ju vara väldigt bra om man har pengar på mobilen när man bor ensam och ska ha en bebis om ca 26 dagar om jag minns rätt, i alla fall 2 oktober. Så nu sitter jag här och har jätte tråkigt och får se om grannen Sebban kikar förbi senare en sväng eller hur han gör, är ju ändå sjuk så vi får väl se hur det blir med den saken. Ska tjata på min syster också så hon kommer förbi innan hon åker utomlands, hon dissar min födelsedag lite lätt - elakt..


Vill ha ut min bebis nu på en gång, vill se bebis i verkligheten och jag älskar det lilla livet mer än något annat på denna jord.


 

Ja bilden är ju tagen med camen så, men i alla fall mormor och liten bror.


 

Av Frida Skoglund - 6 september 2010 15:17

Har mormor på besök just nu och vi har ätit mat och Johannes är tydligen på väg upp också för han ville vara med mormor och Flida sa han till mamma! Jag är fortfarande helt klen i kroppen men har nyss tagit mig mod till att ta mig en alvedon, som jag skrivit så gillar jag inte att ta massa tabletter under graviditeten. Vår lilla ängel (bebisen) har livat på jätte mycket idag och bökat, sträckt på sig så det har ilat neråt i magen men faktiskt så har all smärta försvunnit sen jag flyttade från mamma! Kanske är för att jag finner mig mer lugn och ro här, jag har då ingen aning men jag tippar på det. Inte för att det var farligt där, men det här är ju ändå mitt eget så det blir väl annorlunda då antar jag.


Har i alla fall kommit fram till vad liten ska heta då, om det nu fortfarande är en liten flicka det blir. Och namnet blir då Theresa Hedström, har alltid viljat döpa mitt barn till Theresa innan jag la till det i mitt egna namn.


 

Av Frida Skoglund - 6 september 2010 09:14

Har inte sovit bra för fem öre i natt, har sprungit upp och ner till toan säkert en gång i timmen. Jag är så jäkla täppt i näsan och snuvig, så hat fått springa pga det och jag har druckit flera liter vatten i natt också pga halsbränna och en jäkla värk. Så här sitter jag nu och hoppas på att något ska hända mig så jag slipper vara sjuk, blir inte möte på skolan idag och inte heller barnmorskan. Klen som fan och tog mig knappt upp ur sängen imorse heller, åååh vad jag älskar att vara sjuk!!! - ALDRIG.


Idag kommer i alla fall farmor & farfar med nässpray och lite annat mot förkylningen, sen kommer mormor vid 12 tiden så vi skulle äta något här hemma och prata massa skit. Ja, dagen blir nog helt ok ändå!


 

Ovido - Quiz & Flashcards