Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Besök!

Av Frida Skoglund - 6 september 2010 15:17

Har mormor på besök just nu och vi har ätit mat och Johannes är tydligen på väg upp också för han ville vara med mormor och Flida sa han till mamma! Jag är fortfarande helt klen i kroppen men har nyss tagit mig mod till att ta mig en alvedon, som jag skrivit så gillar jag inte att ta massa tabletter under graviditeten. Vår lilla ängel (bebisen) har livat på jätte mycket idag och bökat, sträckt på sig så det har ilat neråt i magen men faktiskt så har all smärta försvunnit sen jag flyttade från mamma! Kanske är för att jag finner mig mer lugn och ro här, jag har då ingen aning men jag tippar på det. Inte för att det var farligt där, men det här är ju ändå mitt eget så det blir väl annorlunda då antar jag.


Har i alla fall kommit fram till vad liten ska heta då, om det nu fortfarande är en liten flicka det blir. Och namnet blir då Theresa Hedström, har alltid viljat döpa mitt barn till Theresa innan jag la till det i mitt egna namn.


 

 
 
Ingen bild

Anja

6 september 2010 16:41

Så det blir det ändå? ;) Bra att du är bestämd, haha! (y)

Frida Skoglund

6 september 2010 18:09

Nä var faktiskt han som skrev idag att hon kunde heta det, att jag var värd det eftersom jag burit på henne! :)

 
Ingen bild

Emelie Frisk

6 september 2010 22:44

Vilkte fint namn :) Skall hon få något mellan namn också? (a)

Frida Skoglund

6 september 2010 22:59

Jahadu :).. Det vet jag inte, inget planerat i alla fall :P.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards