Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Frida Skoglund - 24 september 2010 22:16

Har legat i sängen i stort sätt hela dagen, haft så jäkla ont i huvudet så jag har inte riktigt vetat var jag ska ta vägen. Och inte börjar det bli bättre heller, trots efter en och en annan alvedon så är det inte den minsta skillnaden. Att Elin kom och plingade sönder på ringklockan, gjorde det hela inte bättre heller. Så ska snart dra mig mot sängen igen och hoppas på att få vakna upp utan denna förbannade huvudvärk, det är inte okej. Det värsta jag vet är att ha ont i huvudet, hellre ett brutet ben än detta och då överdriver jag inte det minsta lilla. Det som skrämmer mig är att ha detta onda när det är dags för förlossning, då tror jag inte att jag kommer klara av att kläcka ur mig bebisen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards