Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Frida Skoglund - 29 september 2010 17:12

Efter att ha varit hos mamma och ätit lite igår så följde syster med mig hem tillbaka, kikade på en film och slocknade rätt snabbt båda två skulle jag tro. Larsson har sprungit emellan soffan och sängen några gånger, beslutångest kanske - hehehe.. Syster är fortfarande kvar och vad det låter som så diskar hon, världbäst och tackar i alla omgångar så långt det går. Har även skit jäkla ont i magen och nere i ryggen idag, nu får det sätta igång tycker jag! Det är ju trots allt bara tre dagar kvar och jag vill verkligen inte gå över, men jag hoppas inte på det eftersom jag haft så ont de senaste dagarna och det blir allt värre för varje värk tycker jag. Jaja, jag håller i alla fall tummarna för jag har inte längre någon ork att vänta på lill bebisen..


 

Ovido - Quiz & Flashcards