Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Frida Skoglund - 27 september 2010 17:23

Ja jag glömde väl att skriva lite om gårdagen så jag får väl slänga ihop den lite lätt i det här inlägget också då. Mormor var hit en sväng, så trillade vi ner på ica och handlad lite saker bla blöjor osv. så det finns när liten kommer, en mindre sak att tänka på då hon är ute i alla fall. Sen kom syster med Larsson, så tog jag med Larsson ut på en promenad med Hanna och Ante runt tjärn. Det var verkligen hur skönt som helst att gå runt där, fast jag fick skapligt ont i magen och ryggen men det är väl sådant man får räkna med i dessa tillfällen och för varje värk jag nu får blir jag ändå bara glad så. Ja, sen var det väl inte mycket mer förutom att syster sov över och vi försökte kika på film, men hon bara somnade, så fick jag sällskap i sängen av vovven också..


Var på stan idag och aktiverade mitt nya bankomatkort då mitt gamla inte fungerade av någon konstig anledning.. Handlade en tjock tröja + byxor till lillan, en väska och lite annat smått och gott. Ska förmodligen gå runt tjärn idag igen med Therese, om det inte blir allt försent då vill säga. Sedan blir det one tree hill kikande för hela slanten, och det gillar jag ju starkt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards