Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Frida Skoglund - 4 september 2010 20:03

Alla verkar vara ute på ikväll, eller på väg ut på något skojsigt. Så här sitter jag i lägenheten helt själv och känner mig skapligt depp och har ingenting att göra, just pga att alla är ute på sitt. Men man har ju valt detta, så det är ju massor med positivt i allt också absolut! Ska väl kolla på massa one tree hill tills jag blir lagomt super trött och inte orkar hålla ögonen öppna, efter ett och annat.


Men jag har faktiskt inget att skriva om heller, ville bara göra en liten uppdatering.. Pappa har åkt hem till Stockholm nu också, men det kanske jag redan har sagt fast jag inte minns det.


 

Av Frida Skoglund - 4 september 2010 14:53

Jag blir helt jäkla tokig på den här förbannade halsbrännan, fick någon tablett av pappa som hjälpte lite men inte helt! Usch, det är det värsta som finns det går ju inte att äta någonting för det svider ju bara.. Det bränner ju fan upp i näsan, känns som att jag har värsta såret i halsen - jätte mysigt, verkligen! Idag åker pappa hem till Stockholm igen, så jag får sitta och ruttna i min ensamhet i lägenheten och hålla tummarna för något, vad vet jag inte. Och jag har ju antenn till tvn, men tydligen så har ju bollnäs bostäder något avtal med telia så mitt kort fungerar inte så då har jag ändå nästan inga jävla kanaler! Less jag blir, sjukt jäkla less också kan jag lova. Och sjuk är jag också, speciellt på morgonen och kvällen då är det fan helt jäkla otroligt. Jäkla trevlig och glad jag låter i detta inlägg, men det skiter inte jag lite i.


Ska göra mat också snart eller senare, sen ska jag bli gladare och så ska kanske Johanna kika efter att hon slutat jobba. Nä, nu ska jag faktiskt sluta skriva hej svejs.


 

Ovido - Quiz & Flashcards