Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Frida Skoglund - 13 september 2010 17:16

Har gjort allting som stått på schemat idag, till och med klämt in ett besök utav Hanna! Så nu sitter jag här och är helt slut i kroppen och har en värkande hals, kanske ska man börja knapra lite halstabletter? Dock brukar det inte hjälpa mig speciellt mycket, men jag kan ju alltid försöka. Ska snart diska lite igen, kastrullen och tallrikarna och de där som blev smutsigt efter att ha bjudit Hanna på lite mat. Har även bäddat nytt i sängen, skönt ska det bli att krypa ner i en nybäddad säng, det finns ju nästan inget bättre! Ska även ta mig en liten dusch, eller en längre det är sånt som visar sig det. Man känner sig ju inte hel mysig när man sprungit fram och tillbaka och städat hela havla dagen direkt, ni kanske förstår vad jag menar. Men trots att jag städat, så tycker jag ändå att det ser ut som fan här hemma. Kan bero på att det fortfarande finns kartonger kvar här som jag själv inte kan bära ner, jag vågar faktiskt inte det heller för jag är expert på att trilla i trappor och att göra det som gravid är inget som lockar mig direkt.


Ska nog ta och kika lite på one tree hill också, men jag har ju knappt några avsnitt kvar och det är faktiskt sorligt! Är inne på sista skivan, så snart så blir det att inhandla säsong 6!


 

Av Frida Skoglund - 13 september 2010 12:03

Låg kvar ovanligt länge i sängen imorse och orkade verkligen inte resa på mig, var verkligen helt slut i kroppen så det är sjukt. Försökte också hitta en massa anledningar till varför jag var tvungen att gå upp när jag låg där med halsont m.m, jo jag måste dammsuga, damma av, diska och tvätta så det är väl bara att hålla ögonen öppna så man får sätta igång med det någon gång också. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten utav dagen, sitta här och glo på tv eller tillbringa tiden i sängen och vara små död. Tråkigt att bo ensam när det är såna här dagar, då det inte finns så mycket alls att göra!


Nä men nu måste jag köra igång med dagens sysslor, tjing tjing.


 

Ovido - Quiz & Flashcards