Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Frida Skoglund - 21 september 2010 19:55

Fick gå upp tidigt imorse efter en sen kväll, har lite svårt att komma i sängen tidigt på kvällarna nu för tiden men men det lär ju ändras inom kort. Var i alla fall ner på banken och tog ut lite pengar då mitt kort helt plötsligt slutade att fungera, så beställde ett nytt sådant och internetbank.. Sen gick jag och handlade lite ytterkläder till lillan, såg en super söt rosa mössa med "björn öron" som jag var så illa tvungen att köpa. Mitt i allt så glömde jag ju självklart bort att köpa vantarna, men får kila ner imorgon igen och fixa det. Alla hade ju sån stor storlek också iofs, så det blir till att kika på en annan affär nästa gång! Sen har jag varit allmänt seg hela dagen så jag "råkade" slockna på soffan och vaknade sedan av att syster skickade ett sms, sen ringde hon så jag slängde mig upp ur soffan och kilade ner på ica och köpte mat med henne. Jag kan ju även säga att gå halvvaken på ica, det är inget jag rekomenderar.

Sen mitt upp i allt idag så tog jag en bild också, så det är väl dags att jag lägger upp den nu medans jag har det på tanken! Blir bara mys med syster min ikväll som nattar här också, vi väntar ut den lilla tösen som får kika ut snart - ingen som orkar väntar längre snart hehe.


Blir väl till att kika någon film ikväll med syster då också, ska höra runt lite så man får reda på någon riktigt bra!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards