Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Frida Skoglund - 10 september 2010 18:44

Blir bara hemma ikväll som alla andra dagar och dega i min ensamhet. Får se om det dyker upp något eller inte, fast jag är ju egentligen sjuk fortfarande också så. Annars har väl dagen varit helt okej så den får gärna fortsätta så också, tar absolut ingen skada tycker jag!


Funderar på om jag ska ha yttligare en liten frågestund, för att se om det dyker upp några nya frågor, kluriga eller sånt. Vad tycker ni?


Bebisen livar på för fulla rullar hela tiden också, tog kort med camen när hon höll på och busa så dom bilderna tänker jag lägga ut antingen senare idag eller imorgon. Sånt som märks det också med andra ord, yepp yepp nu har jag inget mer att komma med!


 

Av Frida Skoglund - 10 september 2010 13:31

Uscha jag glömde helt bort att jag hade en blogg igår, så med det blev det inte heller något inlägg duktig som jag är. Minnet sviker väl bara allt mer nu antar jag, men men sånt som händer och sker i denna värld också. Johanna var här igår och sov över och jag vaknade inte ens när hon gick till skolan, konstigt för jag brukar vakna av minsta lilla annars men inte idag inte.


Idag händer ingenting alls, har med andra ord inga planer så blir väl bara att städa undan lite och kika på one tree hill - det gamla vanliga. Ska gå och handla mat och sånt också, så det finns.


 

Ovido - Quiz & Flashcards