Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Lite av dagen hittills.

Av Frida Skoglund - 6 september 2010 18:25

Johannes och mormor har åkt hem för en bra stund sen, så kom farfar och farmor förbi och lämnade nässpray och 200kr halebop så jag kunde få mig en slant på mobilen. Ja, det kan ju vara väldigt bra om man har pengar på mobilen när man bor ensam och ska ha en bebis om ca 26 dagar om jag minns rätt, i alla fall 2 oktober. Så nu sitter jag här och har jätte tråkigt och får se om grannen Sebban kikar förbi senare en sväng eller hur han gör, är ju ändå sjuk så vi får väl se hur det blir med den saken. Ska tjata på min syster också så hon kommer förbi innan hon åker utomlands, hon dissar min födelsedag lite lätt - elakt..


Vill ha ut min bebis nu på en gång, vill se bebis i verkligheten och jag älskar det lilla livet mer än något annat på denna jord.


 

Ja bilden är ju tagen med camen så, men i alla fall mormor och liten bror.


 

 
 
Marlene HBG-Girl

Marlene HBG-Girl

6 september 2010 18:58

Vilken fin header du har, snart har du ditt lilla mästerverk i dina armar. :)

Sköt om dig tjejen.

Kramar

http://hbg-girl.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

6 september 2010 19:53

Tack :). Ja det har jag ju :D. Detsamma!

 
Miraklet

Miraklet

6 september 2010 19:12

Åh vad mysigt med bäbis!

Själv har jag kommit in i en period då jag har sådan enorm barnlängtan igen.. och den verkar bara bli större och större för varje gång..
Kruxet är att jag har ju ingen att skaffa barn med ännu :)

Önskar dig all lycka med älsklingen du har där inne, snart är det väl dags för den att träffa er för första gången? :)

http://abimopectore.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

6 september 2010 19:54

Ja det är super mysigt! Ja men så kan det ju också vara, men det kommer ju :).. Ja det är det, 2 oktober är det beräknat i alla fall :). Tack!

 
Nemo

Nemo

6 september 2010 19:45

Nej va mysigt med en liten bebis :) måste bara få säga grattis :D Har själv velat ha en bebis nu ett tag, men har kommit fram till att vi ska vänta tills skola e klart och man har jobb. Tr inte jag självär tillräkligt mogen för de steget en. Men de måste ju ändå vara jätte mysigt :D Så grattis igen :D

http://nemoflummare

Frida Skoglund

6 september 2010 19:55

Ja det är mysigt! Ja det är ju olika från person till person. Tack tack :)

 
Tobias

Tobias

6 september 2010 20:43

Lycka till!

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

6 september 2010 20:46

Tackar! :)

 
Nina

Nina

7 september 2010 07:26

Vilken fin bild på din mage.. Förlåt för det tråkiga meddelandet från mig sist. Hoppas du mår bra? :)

http://www.lidwei.blogg.se

Frida Skoglund

7 september 2010 10:37

Tack :).. Nej men gud, ingen fara!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards