Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Dagen hittills.

Av Frida Skoglund - 17 september 2010 16:39

Farfar ringde och väckte mig och sa att han skulle komma med några papper som jag skulle skriva under, fine fine tyckte jag - ville ju ha sovmorgon.. Gick sedan och mötte Johanna på ica och handlade lite där och sedan tillbaka hit, inne i trapphuset fick vi oväntat besök men det är väl sådant som man ibland kanske måste räkna med i såna här situationer. Sen kom farfar med papprena och jag skrev på, sen kilade han vidare och jag och Johanna åt lite tårta o drack kaffe + pratade vidare. Kaos dag hittills med andra ord tycker jag, trodde att jag skulle spy en och en annan gång. Har haft lite små ont i magen också, väldigt ont när jag och Johanna skulle gå hem från ica så det var då inte lätt att ta sig fram - det får man räkna med.


Får se vad kvällen har att erbjuda mig, det blir ju inte alltid så som man tänkt sig alla gånger men så kan det också bli. Har väl lite tid kvar att umgås i "ensamhet" tills bebisen kikar ut, får ta vara på den sista tiden för sen kan man ju inte alltid planera allt i sista stund. Känner inte för att sitta själv i alla fall och den saken är säker, men det kanske blir så ändå trots att jag inte vill vad vet jag? Får se om det blir som jag tror, eller om det inte blir som jag tror.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards