Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

People.

Av Frida Skoglund - 18 september 2010 14:53

När man försökt allt för många gånger att ställa upp och finnas till, men aldrig fått något tillbaka inte ens ett litet tack. Är det då fel att sluta finnas där, att sluta bry sig fast man egentligen bryr sig? Men sluta att visa att man bryr sig, tillslut slutar man ju iofs att bry sig helt också. När man själv har mycket som pågår i sitt liv, som personer inte vet om men man väljer att lägga det åt sidan och försöker vara en bättre människa och finnas där för dom. Men dom visar ingen tacksamhet, hur har jag då chansen till att bli något bättre motför förut? Jag har alltid pratat om mina problem, jag vill inte göra det längre - mitt är mitt. Men om någon erbjuder sig till att hjälpa, då är jag även tacksam. Skiter i helt enkelt, vill man inte ha stöd så fine men man kan ändå vara tacksam för att folk bryr sig ändå.


Har nyss städat lägenheten, diskat och ska snart dammsuga + tvätta lite. Idag kommer syster hem äntligen, ska ringa och prata massor med henne så hon kommer säkert somna! Har så mycket att berätta för henne, ja henne kan jag då allt berätta allt för och hon är nog en av dom få som jag pratar med om problem om jag nu vill det då vill säga. En av dom få som jag litar på till 100%, då man kan berätta saker utan att springa runt med en klump i magen och vara orolig för att det kommer ut. Den enda som förstår mig till även där 100%, ja med andra ord så är min syster - allt och lite till, som jag älskar massor.


 

 
 
Nina

Nina

18 september 2010 22:19

Det är skönt att ha ngn man kan lita på, speciellt när det är någon som står en nära, speciellt en familjemedlem. Jag har inte alltid haft någon att prata med. Jag har min pojkvän, min nära vän Manella och min älskade familj som finns där när det behövs.

http://www.lidwei.blogg.se

Frida Skoglund

19 september 2010 13:14

Ja det är det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards