Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Ett & annat.

Av Frida Skoglund - 25 september 2010 13:27

Huvudvärken har väl mer eller mindre släppt, inte helt ännu men det är väl på god väg antar jag! Har i alla fall lyckats ta mig upp ur sängen idag innan tre tiden så det är ju trots allt inte lika illa som igår, och idag fick jag till och med i mig frukost så det är ju massa positivt. Elin är här just nu för tillfället och om en liten stund kommer Johanna, den pärlan ska hjälpa mig och städa upp lite.. Ja det kanske låter dumt, det tycker jag också men det är så att jag har väl en och en annan värk så det är inte lätt att springa och plocka och dammsuga då inte! Och idag är det även bara en enda vecka kvar tills beräknat datum, och jag har inte ens packat en väska att ta med mig till bb! Har inte ens packat ur den väskan jag ska packa ner kläder osv. i, förslag på vad som är bra att ha med sig vore tacksamt!


Imorse när jag vaknade hade jag äntligen fått det efterlängtade smset av Bella, att hon har blivit mamma. Grattis i tusen omgångar och all lycka till!


Nej, nu har jag inget mer att skriva men jag skriver förmodligen lite mer senare! Beror på om Maxi kommer förbi en sväng eller inte, sådant som märks med andra ord.


 

 
 
Ingen bild

Josefine

25 september 2010 19:40

Kläder till tösen och till dig, napp om du vill att hon ska ha en sådan. Dusch saker, tandborste, hårborste och bilstol. Allt det du tar med dig när du ska sova, med andra ord. Lite läsning kanske :) hör av dig när det är på g :D lycka till, det kommer att gå bra det där :)

Frida Skoglund

26 september 2010 01:49

Tack smulan! Tänkte ju packa ner lite dusch saker och sånt i sista sekunden, annars kanske det blir svårt att duscha här hemma ;).. Ja absolut, det kan du räkna med :)

 
Ingen bild

Nathalie

25 september 2010 23:42

Spännande att det är så nära nu. :) hoppas att det går bra för dig/er:)
Man kan ju börja med att packa ner sköna kläder till sig själv. Ex. AmningsBH + inlägg. Bomhullstrosor, mjukisar, en tröja man gillar och en kofta. Bindor är också bra om till hemresan. Till bebis tar man med kläder och allt man tycker att den ska ha när den är på sjukhuset och på hemresan. Tidningar, musik nyrensad kamera och mobil + laddare till dom är bra att ha. Lite tidsfördriv ifall att det skulle ta lång tid. Och pengar är alltid bra att ha med samt papprena från BVC. Kommer inte ihåg om man skulle ha egna badrumssaker men borste och snoddar är bra.
Lycka till (:

Frida Skoglund

26 september 2010 01:50

Tack o tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards