Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Snälla människor.

Av Frida Skoglund - 2 september 2010 17:27

Har varit iväg och handlat mat och sånt där nu, blev upp mot 800:- och nu känns det lite mer verkligt att man lever för sig själv. Hade väl rätt så där svårt att somna i natt, dels för att min bebis låg och sträckte på sig så det gjorde skapligt ont nere i magen. Men jag har ju snälla personer runt om mig som bär åt mig, känner mig jätte bortskämd och kommer göra allt jag kan för att ge tillbaka men fram tills dess så är jag bara hur tacksam som helst.


Dom ringde också från skolan idag, så jag ska dit klockan 10.00 på måndag och skriva in mig.. Men dom ringde från IV och sa att jag kunde gå där och läsa några ämnen på omvårdnad? Nej nej nej, jag tänker inte gå IV och jag ska gå omvårdnad och gå ut med dessa annars får det vara. Ja annars tänker jag då inte ta någon student heller, vill inte gå med massa 95or då jag har fått lite svårt för vissa pga att en del gör ett och annat.


Men nu är syster min här och håller på och skruvar ihop köksmöblerna, snäll som hon är! Får se om jag skulle få mer besök senare eller hur det blir, det är väl sånt som visar sig. Sen får vi också se om jag hinner få långa några kablar av Sebban så jag har tv och riktigt internet, börjar lessna på det här mobila och att inte han några kanaler att se på när det är på tvn..


Ja ja, det rullar på allting i alla fall dock börjar jag bli lite less på ett och annat och jag förstår inte någonting - som vanligt. Arsel, ja precis det rätta ordet. Ja ja, nu ska jag ta och kika vidare!


 

 
 
evelina

evelina

2 september 2010 19:10

lycka till med allting :)

kram:Evelina

http://www.nottoday.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

2 september 2010 19:15

Tackar :).

 
Ingen bild

...

2 september 2010 22:23

Ja hoppar man av skolan får man skylla sig själv och gå med 95orna.. du kanske skulle ha tänkt till innan du blev med barn ;)

Frida Skoglund

2 september 2010 23:08

Ja och du kan sluta låtsas vara flera andra personer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards